19 Ekim 2012 Cuma

Fuzuli İşler Bunlar


Blog yazmak için baya büyüğüm galiba diye birşey okumuştum blogları gezerken. Gerçekten blog yazmak belli bir yaş kesimine mi ait diyorum ne zamandır kendime. Tamam biraz zaman ve emek istiyor o kesin ve belli bir yaş üstünün ona ayıracak zamanı olmayabilir. Ama blog bu işte yaşa başa bakmamalı.

Acaba blog yazarlarının yaş ortalamısı nedir? Bu konuda araştırma yapılmış mıdır?
Çoğunluğunun kadınlar olduğunu okumuştum :) ne güzel değil mi?

Bir başka blogda ise çekirdek çitlemek gibi olduğu bir başladın mı duramadığın yazıyordu. İnşallah öyledir.
Çünkü kendimi gerçekten bu konuda fuzuli görüyorum Bakınız:blog başlığı :D

Ne konuda yazmak istesem içimden bir ses bununla da uğraşılır mı, fuzuli işler bunlar diyor.
Ve ben içimdeki sesi dinliyorum.
Zaten çok yüz verdim bu aralar ona, kendini baya baya "ben" sanıyor. Ben herşeyi bilirim tavırları, küçümsemeler, küstahlıklar daha neler neler...
Ne zaman bu kadar ukela oldu anlamadım. Küstah olduğu kadar güzel olsa bari içim yanmaz. Hazır kontrol bendeyken az biraz içimi dökeyim.
Kendimi Şubat dizisindeki Duble gibi hissettim, kendimden korkmalımıyım acaba :D

Hişşt uyandı galiba
Yine ne saçmalıklar yapıyor der gibisinden bakıyor.
Aman içinizden okuyun aman diyim sessizlik yapmayın.
(bizim pıtırcıkların daha minicik pıtırcıkken sessiz olun deme şekliydi bu :D)

Bu arada çaktırmadım ama baya baya bişeyler karaladım ben
Fuzuli işler bunlar, kime ne senin düşüncelerinden, senden. Daha derin mevzulara dal. Memleket meselelerinden bahset, savaşa hayır de, eğitim şart de ...

Ve sus ...
Uyandı benimki :D